Szezonális gumicsere

Minden fontos tudnivaló gumicsere szolgáltatásunk igénybevételéről szervizeinkben és országos partnerhálózatunkon keresztül.

Szezonális gumicsere

A MOL Mercarius Fleet Solution a szezonális gumicseréket a következő időszakokban végzi: a nyári gumicserét jellemzően március közepétől, míg a téli gumicserét október elejétől szervezi meg.

Hogy működik saját szervizpontjainkon a gumicsere?

Saját szervizpontjainkban professzionális gumicsere szolgáltatást nyújtunk. Munkatársaink szakértelemmel rendelkeznek a különböző típusú járművek gumiabroncsainak cseréjéhez.

Hagyományos időpontfoglalás saját szervizpontjainkra

Foglalj időpontot közvetlenül szervizpontjainkra!

Ha személyesen szeretnéd elhozni a járművedet szervizpontjainkra, foglalj időpontot online vagy telefonon keresztül. Munkatársaink várnak a megbeszélt időpontban, és gyorsan, szakszerűen elvégzik a gumicserét.

Hagyományos foglalás előnyei:

Gumicsere szolgáltatás részletei

Foglalj gumicsere időpontot saját szervizpontjainkra az egyszerűen használható és kényelmesen elérhető online foglaló platformon keresztül, vagy központi telefonszámunkon keresztül.

Kérjük, MOL Fleet ügyfélként fordulj dedikált kapcsolattartódhoz. Köszönjük!

Szolgáltatás időtartama

Az abroncs-csere hossza szervizenként eltérhet, saját szervizpontjainkon a munka 30, 45 vagy 60 percet* is igénybe vehet. Ebből kifolyólag arra kérünk, hogy az általad foglalt időpontnak megfelelő várakozási időre készülj!

*A MOL Mercarius által végzett 60 perces gumiabroncs-cserék magukba foglalják a jármű átvizsgálását, beleértve a folyadékszintek, a világítás, illetve a fékek állapotát is. Ez a kiterjesztett ellenőrzés jelentősen hozzájárul az átlagos gumiabroncs-csere időtartamának növekedéséhez. A MOL Mercarius csapatának célja, hogy Ügyfeleink minél nagyobb biztonságban folytathassák az útjukat egy átvizsgált járművel!

Fontos: Késés, illetve extrém módon szennyezett gumiabroncsok esetén nem tudjuk garantálni a gumicserét!

Időpontfoglalás menete a saját szervizpontjainkra

2025-ös téli gumicsere szezon:

2025. 10. 01. – 2025. 12. 12.

Elérhető időpontok:

  • Az online foglalás szeptember 18-án (csütörtökön) kezdődik.
  • Hétköznap 8:00 és 16:00 közötti időpontablakok fognak rendelkezésre állni.
  • Szeptemberben csak az októberi időpontok lesznek foglalhatóak. A novemberi időpontok október 14-től, vagy az elérhető napok beteltétől lesznek láthatóak.

Online foglalás menete:

1. Nyisd meg az online foglalót.
2. Írd be a járműved rendszámát.
3. Add meg a szükséges adatokat.
4. Válaszd ki a számodra megfelelő időpontot és helyszínt­.
5. Küldd el a foglalást.
6. Várd a visszaigazolásunkat a megadott e-mail címen.

Fontos: Legkorábban 8 naptári nappal előre van lehetőséged időpontot foglalni.
Az időpontod előtt legalább 10 perccel előbb érkezz meg a szervizünkbe, ahol kollégáink már várni fognak a munkafelvételen.

Lemosva kell vinnem gumicserére az autót?

Nem szükséges, viszont amennyiben lehetséges, legfőképpen a gumiabroncsok tisztaságára ügyelj. Erősen szennyezett abroncsok esetén a gumicsere elvégzését nem tudjuk garantálni.

Amennyiben úgy látod, hogy késve érkezel hozzánk, mindenképpen jelezd nekünk telefonon. Késés esetén nem tudjuk garantálni a gumicserét.

A foglalást követően kapott visszaigazoló e-mailben található egyedi linken keresztül teheted meg. A hivatkozáson kiválaszthatod, hogy módosítani vagy törölni kívánod az időpontodat.

Időpont módosítási szándékodat kérjük, hogy minél előbb jelezd felénk, így hatékonyan ki tudjuk használni a felszabadult idősávot szervizeinkben.

Saját szervizpontjainknál az online foglalt időpont esetén 1 munkanappal a kiválasztott időpontod előtt módosíthatod vagy törölheted. Abban az esetben, ha 1 munkanapon belül kell lemondanod az időpontodat, szeretnénk megkérni, hogy értesítsd a megfelelő szervizt telefonon keresztül. Köszönjük az együttműködésedet!

Nem lehetséges ugyanazzal a rendszámmal kétszer új foglalást indítani. Ezért, amennyiben változtatni szeretnél a foglalásodon, mindenképpen válaszd az „Időpont módosítása” opciót.

Időpont törlése esetén új foglalást a művelet sikerességét jelölő visszaigazoló e-mailben kapott linken keresztül azonnal megteheted.

Szezonális gumicsere helyszínének kiválasztása

A szezonális gumicsere ideje alatt az online foglalóban szabadon megválaszthatod, hogy melyik szervizünkben szeretnéd igénybe venni a szolgáltatást.

Miután beírtad a rendszámodat a foglaló felületén, a következő oldalon ki kell választanod, melyik városban szeretnéd igénybe venni szolgáltatásunkat. Ezt követően, a tovább gombra kattintva lesz lehetőséged kiválasztani a szervizt és a számodra ideális időpontot.

Fontos: Vannak speciális esetek, amikor NINCS lehetőséged a szervizpont kiválasztására.

Hozom-Viszem szolgáltatás

Az online rendszer automatikusan a Hozzád legközelebbi szervizpont elérhető időpontjait fogja felajánlani, hogy sofőr munkatársaink kapacitását maximálisan ki tudjuk használni. Emiatt a Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén nem lehetséges a szabad szervizpont választás.

Időpont módosítása

Az első foglalásnál a gépjárműved aktuális szezonnak megfelelő abroncsait raktárunkból az általad megjelölt szervizpontunkhoz szállítjuk és a választott időpontig ott tároljuk. Ebből kifolyólag, ha később módosítanád foglalásodat, csak az előzetesen meghatározott szervizpont elérhető időpontjai közül válogathatsz.

Speciális emelőigény

Egyes kishaszon-gépjárművek négyoszlopos emelőt igényelnek, amely nem minden szervizpontunkon áll rendelkezésre. Amennyiben ilyen típusú autóhoz szeretnél gumiabroncs-csere időpontot foglalni, ez esetben csak az általunk meghatározott szervizpontok szabad lehetőségei közül tudsz választani.

Időpontfoglalás Hozom-Viszem szolgáltatással

Igényeld a szolgáltatást egyszerűen és kényelmesen elérhető online foglaló platformunkon keresztül, vagy hívd a központi telefonszámunkat.

Kérjük, MOL Fleet ügyfélként fordulj dedikált kapcsolattartódhoz. Köszönjük!

Hogy tudok időpontot foglalni Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevételével?

A rendszám megadása után a következő oldalon kiválaszthatod a várost, ugyanitt megjelölheted, hogy igénybe szeretnéd-e venni a szolgáltatást. Amennyiben igen, megjelenik a cím beírásának lehetősége, ahol meg kell adnod, hogy a sofőrszolgálatunk hova érkezzen a gépjárművedért.

Végül az általad megadott cím alapján egy listában fognak megjelenni az elérhető napok, amelyek közül választhatsz.

Kérjük, hogy lehetőség szerint olyan napot válassz ki, amikor akár az egész munkaidőd alatt nélkülözni tudod a gépjárművedet!

Sofőr munkatársunk a választott időpontod napján, a délelőtt folyamán (8:30 után) érkezik az Általad megadott címre és délután (legkésőbb 16:15-ig) vissza is viszi az autódat.*

*Amennyiben a munkaidőd a fenti időpontokon kívül esik, lehetőséged van jelezni felénk az online időpontfoglalónkban.

FONTOS TUDNIVALÓK

  • A szolgáltatás csak saját szervizpontjainkon (Budapesten és Debrecenben) érhetők el. Országos partnerhálózatunk tagjai nem biztosítják ezt a szolgáltatást.
  • Amennyiben a szezonális gumicsere idején igénybe veszed a Hozom-Viszem szolgáltatást, előfordulhat, hogy valamivel későbbi időpontot tudunk Számodra felajánlani.

Időpontfoglalás határideje

Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén időpontot legkorábban 5 munkanappal előre foglalhatsz online felületünkön. Például, ha április 11-re (péntekre) szeretnél időpontot foglalni, azt legkésőbb április 4-ig (tehát előtte lévő hét péntekig) teheted meg.

Időpont módosítása és törlése

A Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén a visszaigazoló e-mailben található egyedi linken keresztül egyszerűen módosíthatod vagy lemondhatod az időpontodat. Online foglalásodat a választott időpontod előtt legkésőbb 2 munkanappal változtathatod. Amennyiben ezen belül szeretnél módosítani, értesítsd telefonon a megfelelő szervizt, ahova a foglalásod szól.

Hány nappal előre foglalhatok időpontot?

Időpontot legkorábban 5 munkanappal előre foglalhatsz online felületünkön. Például, ha április 11-re (péntekre) szeretnél időpontot foglalni, azt legkésőbb április 4-ig (tehát előtte lévő hét péntekig) teheted meg.

Országos partnerhálózatunkban megtalálható szervizpontok nem biztosítják a szolgáltatást. Emiatt kizárólag a saját szervizpontjainkon tudod igénybe venni.

Igen, a szolgáltatás igénybevétele esetén is lehetséges az időpont módosítás a visszaigazoló e-mailben található egyedi linken keresztül.

Igen, a szolgáltatás igénybevétele esetén is lehetséges az időpontod törlése a visszaigazoló e-mailben található egyedi linken keresztül.

Hozom-Viszem szolgáltatással igényelt időpontod törlése esetén, új foglalást a művelet sikerességéről tájékoztató e-mailben küldött linken keresztül azonnal megteheted.

A Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, az online platformunkon a foglalt időpont előtt 2 munkanappal lehetséges a módosítás, illetve lemondás.

Amennyiben 2 munkanapon belül szeretnéd módosítani vagy lemondani az időpontodat, arra kérünk, hogy központi telefonszámunkon keresztül értesítsd a megfelelő szervizt, ahova a foglalásod szólt. Előre is köszönjük a közreműködésedet!

 

Kapcsolattartás a gumicsere ideje alatt

A kapcsolattartás elsősorban e-mailen keresztül történik. Emiatt fontos, hogy a foglalás során olyan érvényes és általad használt e-mail címet adj meg, amelyen keresztül, ha szükséges, el tudjunk érni az időpontoddal kapcsolatos információkkal. Az online platformunkon végrehajtott összes folyamatot – legyen az foglalás, módosítás vagy törlés – visszaigazoló e-maillel erősítjük meg.

Milyen automatikus e-mailek érkezésére számíthatok az időpontfoglalásom után?

A foglalás elküldése után legfeljebb 10 percen belül érkezni fog egy visszaigazoló e-mail az általad megadott levelezési címedre. Az üzenetben szerepelni fognak a foglalás fontosabb információi, illetve egy szerkesztői link az igény szerint felmerülő időpont módosításhoz vagy törléshez.

a.) Amennyiben Hozom-Viszem szolgáltatás nélkül foglaltál, a foglalt időpontod előtt 24 órával egy emlékeztető e-mailt fogunk küldeni Neked a közelgő gumicsere időpontjáról.

b.) Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, a gumicsere időpont napján kora reggel küldünk Részedre egy e-mailt a nap várható menetéről.

Igen, minden változtatást visszaigazoló e-maillel erősítünk meg.

A módosítás vagy a törlés folyamata csak akkor tekinthető sikeresnek, ha a visszaigazoló e-mail megérkezik postafiókodba.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a folyamat végrehajtása és a visszaigazoló e-mail megérkezése között eltelhet néhány perc.

Amennyiben nem találod a visszaigazoló e-mailt a beérkezett üzenetek között, kérjük, ellenőrizd a spam vagy levélszemét mappát is. Egyes levelezőrendszerek az egyéni szűrőbeállítások miatt eltérően kezelhetik az automatikus üzeneteket, így sajnos nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben az elsődleges mappába érkeznek meg.

Fontos, hogy a foglalásod, illetve annak módosítása vagy törlése csak akkor tekinthető érvényesnek, ha megkaptad a visszaigazoló e-mailt. Ha nem érkezik meg az üzenet, és a spam mappában sem találod, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, hogy ellenőrizhessük a foglalásod vagy az adott folyamat állapotát.

Igen. Az időpontfoglalás véglegesítése előtt látható egy csúsztatható gomb a GDPR szabályzat elfogadása mellett. Alapértelmezés szerint a naptárértesítés ki van kapcsolva, így, ha szeretnél értesítést kapni a foglalásról, manuálisan engedélyezheted a csúszka segítségével.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy
a foglalás elküldése és a meghívó megérkezése között eltelhet néhány perc!

A naptár értesítés az általad lefoglalt időpontot foglalja magába, mely 30, 45 vagy 60 perces is lehet. Csapatunknak fontos, hogy biztonságosan folytathasd utazásaidat, ezért a MOL Mercarius által végzett 60 perces hosszúságú gumiabroncs-cserék magukban foglalják a jármű átvizsgálását is. Ez a kiterjesztett ellenőrzés jelentősen hozzájárul az átlagos gumiabroncs-csere időtartamának növekedéséhez.

Amennyiben a Hozom-Viszem szolgáltatás mellett igényelsz naptármeghívót, ez esetben az egész napra fog szólni.

A naptármeghívó elutasítása NEM egyenlő az időpont lemondásával!

Az időpont törlése a visszaigazoló e-mailben küldött egyedi linken keresztül lehetséges.

Tipp: Amennyiben úgy látod nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt, mindenképpen ellenőrizd a levélszemét mappát.

Kérjük, MOL Fleet ügyfélként fordulj dedikált kapcsolattartódhoz. Köszönjük!

Szervizigény gumicsere ideje alatt

Amennyiben a gumicsere mellett más szervizigény is felmerül az autódnál arra kérünk, hogy NE használd a szezonális gumicsere időpontfoglalót. Az online foglaló meghatározott idősávokat kínál, amely nem elegendő, ha a gépjárműved más szervizszolgáltatásra is szorul a gumicserén kívül.

Mit tegyek, ha a gumicsere szükségessége mellett más szervizigényem is van?

Ilyen esetben javasoljuk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon és segítünk a megfelelő időpont egyeztetésében.

Kérjük, MOL Fleet ügyfélként fordulj dedikált kapcsolattartódhoz. Köszönjük!

Amennyiben csak a gumik cseréjére van szükséged, javasoljuk az online foglalás lehetőségét. Ezen a felületen egyszerűen megtalálhatod a Neked megfelelő időpontot.

Szervizigényedet több módon is jelezheted felénk

Szervizigény bejelentése telefonon

  1. Hívd fel központi telefonszámunkat
  2. Ismertesd részletesen a problémát
  3. Egyeztess időpontot vagy sürgős kiszállást
  4. Kövesd a munkatársunk utasításait

Szervizigény bejelentése online

  1. Nyisd meg a Kapcsolat menüpontot
  2. Jelöld be a „Szerviz” lehetőséget
  3. Töltsd ki az űrlapot
  4. Várj a munkatársunk válaszára

Fontos: Gumiabroncs hiba vagy defekt esetén azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot a biztonságos kezelés érdekében.

Fontos tudnivalók​

  • Partnerhálózatunknál történő foglalásnál NINCS lehetőség Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevételére.
  • Országos partnereinken keresztül történő gumicsere szolgáltatást az autogumiplaza.hu-val együttműködve biztosítjuk, arra törekedve, hogy folyamatosan bővítsük a partnerhálózatunkat.

Időpontfoglalás partnerhálózatunkban

Az egyszerűbb és kényelmesebb foglalás érdekében az online foglaló platformunkon keresztül elérhetők az országos partnerhálózatunk szervizpontjaink időpontjai is.

Online foglalás

Nyisd meg az online foglaló felületét.

Adatok megadása

Írd be a rendszámodat és a szükséges adatokat.

Partner és időpont

Válaszd ki a számodra megfelelő partnerünket és az időpontot a gumicserére.

Visszaigazolás

A foglalás sikerességéről küldeni fogunk egy visszaigazoló e-mailt.

Aktuális szezon

2025-ös téli gumicsere szezon:
2025. 10. 01. – 2025. 12. 12.

Elérhető időpontok:

  • Az online foglalás szeptember 18-án (csütörtökön) kezdődik.
  • Hétköznap 8:00 és 16:30 közötti időpontablakok fognak rendelkezésre állni.
  • Szeptemberben csak az októberi időpontok lesznek foglalhatóak. A novemberi időpontok október 14-től, vagy az elérhető napok beteltétől lesznek láthatóak.

Érkezés a gumicserére

Kérjük, hogy az időpontod előtt 10 perccel érkezz meg a gumiszervizbe, a munkafelvételen már várni fognak. 

Amennyiben előre látod, hogy késve érkezel, mindenképpen jelezd a szerviz felé telefonon! 

Gumicsere hossza

Partnerhálózatunk szervizeiben az abroncs-csere hossza átlagosan 30 perc. Ebből kifolyólag arra kérünk, hogy nagyjából félórás várakozási idővel számolj!

A gördülékeny abroncscsere érdekében kérjük, hogy a szervizekbe lehetőség szerint tiszta, szerelésre alkalmas állapotú kerekekkel érkezz a gépjárműveddel.

Szezonvégi torlódás

A szervizpontok mindent megtesznek annak érdekében, hogy rugalmasan kezeljék a felhasználók átszerelési igényeit a megkeresések és egyeztetések során. Fontos azonban, hogy a szezon végén lefoglalható időpontok esetleg 2-3 hét várakozási időt is jelenthetnek. Ezért ajánljuk, hogy az átszerelést minél előbb végeztesd el, hogy elkerüld a hosszú várakozást.

Hogy működik a partnerhálózathoz történő időpontfoglalás?

Hány nappal előre foglalhatok időpontot?

Partnereinknél az időpontfoglalás legkorábban 2 munkanappal előre lehetséges, amennyiben van szabad hely, és a gépjármű abroncsai megfelelő állapotban rendelkezésre állnak az adott szerviz raktárában.

Amennyiben úgy látod, hogy késve érkezel a partnerünk szervizpontjához, jelezd feléjük telefonon! A választott gumisszerviz elérhetőségeit az időpontot visszaigazoló e-mailben elküldjük Részedre, de az alábbi menüpont alatt is megtalálhatod a kapcsolatfelvételhez szükséges információkat.

Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy 5 percnél hosszabb késés, illetve extrém módon szennyezett gumiabroncsok esetén partnereink nem tudják garantálni a gumicserét!

Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont módosítására és törlésére a visszaigazoló e-mailben található szerkesztő linkeken van lehetőség.

A módosítás és törlés minimum 2 munkanappal a foglalt időpont előtt lehetséges.

Partnerhálózatunk szervizeiben az abroncs-csere hossza átlagosan 30 perc. Ebből kifolyólag arra kérünk, hogy nagyjából félórás várakozási idővel számolj!

Nem szükséges. Azonban a gördülékeny abroncscsere érdekében kérjük, hogy a szervizekbe lehetőség szerint tiszta, szerelésre alkalmas állapotú kerekekkel érkezz a gépjárműveddel.

Országos partnerhálózatunknál nincs erre lehetőség, a szolgáltatás csak saját szervizeinknél foglalt időpontok esetén vehető igénybe.

Partnerhálózatunk

Partnereink Magyarország több pontján is elérhetőek. A teljes listával kapcsolatban az alábbi gombra kattintva tájékozódhatsz, melyen keresztül a szervizek közvetlen elérhetőségét is megtalálhatod:

Az autogumiplaza.hu-val közösen folyamatosan bővítjük a vidéki és budapesti partnerhálózatunkat, hogy minél nagyobb lefedettséget biztosítsunk az országban. 

Amennyiben vidéki gumiszervizeinkkel kapcsolatban kérdésed merül fel, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel az alábbi elérhetőségeken:

Kapcsolattartás a gumicsere ideje alatt

A kapcsolattartás elsősorban e-mailen keresztül történik. Emiatt fontos, hogy a foglalás során olyan érvényes és általad használt e-mail címet adj meg, amelyen keresztül, ha szükséges, el tudjunk érni az időpontoddal kapcsolatos információkkal. Az online platformunkon végrehajtott összes folyamatot – legyen az foglalás, módosítás vagy törlés – visszaigazoló e-maillel erősítjük meg.

Milyen automatikus e-mailek érkezésére számíthatok az időpontfoglalásom után?

A foglalás elküldése után legfeljebb 10 percen belül érkezni fog egy visszaigazoló e-mail az általad megadott levelezési címedre. Az üzenetben szerepelni fognak a foglalás fontosabb információi, illetve egy szerkesztői link az igény szerint felmerülő időpont módosításhoz vagy törléshez.

Igen, minden változtatást visszaigazoló e-maillel erősítünk meg.

A módosítás vagy a törlés folyamata csak akkor tekinthető sikeresnek, ha a visszaigazoló e-mail megérkezik postafiókodba.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a folyamat végrehajtása és a visszaigazoló e-mail megérkezése között eltelhet néhány perc.

Amennyiben nem találod a visszaigazoló e-mailt a beérkezett üzenetek között, kérjük, ellenőrizd a spam vagy levélszemét mappát is. Egyes levelezőrendszerek az egyéni szűrőbeállítások miatt eltérően kezelhetik az automatikus üzeneteket, így sajnos nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben az elsődleges mappába érkeznek meg.

Fontos, hogy a foglalásod, illetve annak módosítása vagy törlése csak akkor tekinthető érvényesnek, ha megkaptad a visszaigazoló e-mailt. Ha nem érkezik meg az üzenet, és a spam mappában sem találod, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, hogy ellenőrizhessük a foglalásod vagy az adott folyamat állapotát.

Igen. Az időpontfoglalás véglegesítése előtt látható egy csúsztatható gomb a GDPR szabályzat elfogadása mellett. Alapértelmezés szerint a naptárértesítés ki van kapcsolva, így, ha szeretnél értesítést kapni a foglalásról, manuálisan engedélyezheted a csúszka segítségével.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a foglalás elküldése és a meghívó megérkezése között eltelhet néhány perc!

A naptár értesítés az általad lefoglalt időpontot foglalja magába, amely 30 percet jelent.

A naptármeghívó elutasítása NEM egyenlő az időpont lemondásával!

Az időpont törlése a visszaigazoló e-mailben küldött egyedi linken keresztül lehetséges.

Tipp: Amennyiben úgy látod nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt, mindenképpen ellenőrizd a levélszemét mappát.

Kérjük, MOL Fleet ügyfélként fordulj dedikált kapcsolattartódhoz. Köszönjük!

Szervizigény gumicsere ideje alatt

Amennyiben a gumicsere mellett más szervizigény is felmerül az autódnál arra kérünk, hogy NE használd a szezonális gumicsere időpontfoglalót. Az online foglaló meghatározott idősávokat kínál, amely nem elegendő, ha a gépjárműved más szervizszolgáltatásra is szorul a gumicserén kívül.

Mit tegyek, ha a gumicsere szükségessége mellett más szervizigényem is van?

Ilyen esetben javasoljuk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon és segítünk a megfelelő időpont egyeztetésében.

Kérjük, MOL Fleet ügyfélként fordulj dedikált kapcsolattartódhoz. Köszönjük!

Amennyiben csak a gumik cseréjére van szükséged, javasoljuk az online foglalás lehetőségét. Ezen a felületen egyszerűen megtalálhatod a Neked megfelelő időpontot.

Szervizigényedet több módon is jelezheted felénk

Szervizigény bejelentése telefonon

  1. Hívd fel központi telefonszámunkat
  2. Ismertesd részletesen a problémát
  3. Egyeztess időpontot vagy sürgős kiszállást
  4. Kövesd a munkatársunk utasításait

Szervizigény bejelentése online

  1. Nyisd meg a Kapcsolat menüpontot
  2. Jelöld be a „Szerviz” lehetőséget
  3. Töltsd ki az űrlapot
  4. Várj a munkatársunk válaszára

Fontos: Gumiabroncs hiba vagy defekt esetén azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot a biztonságos kezelés érdekében.

Időpont foglalás

Az online időpontfoglalás saját és országos partnerhálózatunknál egy közös felületen történik.

Hogyan foglalhatok időpontot?

  1. Nyisd meg az online foglalót
  2. Írd be a járműved rendszámát
  3. Add meg a szükséges adatokat
  4. Válaszd ki a számodra megfelelő időpontot és helyszínt*
  5. Küldd el a foglalást
  6. Várd a visszaigazolásunkat a megadott e-mail címedre

*Hozom-Viszem szolgáltatás csak saját szervizpontjainkon elérhető nincs lehetőség szabad szervizpont kiválasztására. A rendszer automatikusan a hozzád legközelebbi szervizpont szabad időpontjait fogja felajánlani.

Fontos: Az időpont módosítási szándékodat minél előbb jelezd felénk, így hatékonyan ki tudjuk használni a felszabadult idősávot szervizeinkben.

Hogyan tudom módosítani vagy lemondani az időpontomat?

1. Nyisd meg a visszaigazoló e-mailt
2. Az egyedi linken keresztül válaszd ki, hogy módosítani vagy törölni szeretnéd az időpontodat
3. Módosítás esetén válaszd ki az új időpontot
4. Küldd el a változtatást
5. Várd a visszaigazolásunkat a megadott e-mail címedre

  • Saját szervizpontjainknál: az online foglalt időpont esetén 1 munkanappal a kiválasztott időpontod előtt módosíthatod vagy törölheted. Abban az esetben, ha 1 munkanapon belül kell lemondanod az időpontodat, szeretnénk megkérni, hogy értesítsd a megfelelő szervizt telefonon keresztül.
  • Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén: az online platformunkon a foglalt időpont előtt 2 munkanappal lehetséges a módosítás, illetve lemondás. Amennyiben 2 munkanapon belül szeretnéd módosítani az időpontodat, arra kérünk, hogy központi telefonszámunkon keresztül értesítsd a megfelelő szervizt, ahova a foglalásod szólt.
  • Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén: a módosítás és törlés minimum 2 munkanappal a foglalt időpont előtt lehetséges.

Telephelyeink

Hol találsz meg minket?

KOMÁROMI ÚTI
SZERVIZPONT

1142 Budapest, Komáromi út 36-38.

TENGERSZEM UTCAI
SZERVIZPONT

1142 Budapest, Tengerszem utca 59/a

GYÁLI ÚTI
SZERVIZPONT

1097 Budapest, Gyáli út 48.

ILLATOS ÚTI
SZERVIZPONT

1097 Budapest, Illatos út 44.

GYÖMRŐI ÚTI
SZERVIZPONT

1103 Budapest, Gyömrői út 115.

MOL MERCARIUS
DEBRECEN

4032 Debrecen, Külső Böszörményi út 8.

MOL MERCARIUS
KÖZPONTI IRODA

1139 Budapest, Lomb utca 30-32.

Balance Hall Irodaház, III. emelet

Kérdésed van?

Hívd központi telefonszámunkat!​

Nyitvatartás: H-P 08:00-16:30

Gumiabroncs szolgáltatás

Még nincs gumiabroncs szolgáltatásod?

Amennyiben jelenleg nem rendelkezel gumiabroncs szolgáltatással, javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, hogy közösen megtehessétek az első lépéseket a szerződés módosításához.

KÉRDÉSED VAN?

Tekintsd meg válaszainkat a gyakran ismételt kérdésekre!

Karbantartás és javítás

Ismerd meg közelebbről járműkarbantartási szolgáltatásunkat.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik készséggel állnak rendelkezésedre.

MIT KÍNÁLUNK?

Tekintsd meg flottakezelési szolgáltatásainkat!