Rólunk

A MOL Mercarius

A MOL Mercarius a hazai flottakezelési piac meghatározó szereplője

A 100%-ban magyar tulajdonú MOL Mercarius már közel három évtizedes tapasztalattal rendelkezik, és kiemelkedő szolgáltatásokat nyújt a kis- és nagyvállalatok számára a flottakezelés területén. 2024 novemberében egyesítettük erőinket a MOL-lal, és megalapítottuk a MOL Mercarius Holdingot, amellyel a piac második legnagyobb szereplőjévé váltunk, több mint 21 000 jármű kezelésével.

Egyedi flottakezelési megoldásainkat a teljes folyamatot lefedve kínáljuk: a finanszírozástól kezdve, a saját szervizhálózatunk működtetésén át, egészen a gépjárművek esztétikai állapotfenntartásáig. Mindezt közel 300 elkötelezett munkatársunk szakértelmére támaszkodva valósítjuk meg, mellyel garantáljuk, szolgáltatásaink kiemelkedő minőségét, hogy ügyfeleink számára a lehető legmagasabb színvonalú megoldásokat nyújthassuk.

400

féle
modell

48

féle
márka

Fejlődésünk

A MOL Mercarius növekedése

Dual Y-Axis Responsive Chart.js Mixed Chart
Flotta darabszám Munkavállalók száma Saját telephelyek száma

Miért a MOL Mercarius?

3+1 ok, hogy miért minket válassz

1.

mert nálunk tényleg az Ügyfél az első

Az ügyfélközpontúság a mindennapjaink alapja. Magyar cégként megvan a lehetőségünk arra, hogy rugalmasan reagáljunk az igényeidre, és megoldásközpontúan kezeljük a felmerülő helyzeteket – a szerződéskötéstől egészen a futamidő végéig.

Dedikált belső Quality csapatunk folyamatosan figyelemmel kíséri az ügyfeleinktől érkező visszajelzéseket. A féléves gyakoriságú átfogó elemzések mellett rendszeres touchpoint felmérésekkel monitorozzuk a szolgáltatási minőséget és gyűjtünk információkat az új ügyféligényekről. 

Az ügyfelek visszajelzései alapján határozzuk meg a fejlesztési stratégiánkat, beruházási irányunkat és a digitalizációs fókuszunkat. Emellett kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy tovább növeljük ügyfeleink kényelmét a szervizeinkben eltöltött idő alatt. 

Büszkék vagyunk hosszú távú üzleti kapcsolatainkra, melyek során ügyfeleinkre partnerként tekintünk. Az ügyfélmegtartásunk évek óta meghaladja a 90%-ot, míg a legfrissebb Net Promoter Score értékünk 72.

Tovább olvasom...

2.

mert nálunk a szolgáltatások minősége feletti kontroll közvetlen

Szolgáltatásaink egységessége, magas minőségének megőrzése és a határidők betartása top prioritások számunkra.

A MOL Mercarius-nál szinte minden területen saját munkavállalóinkkal dolgozunk, így közvetlen kontrollt gyakorlunk minden általunk kínált szolgáltatás felett. Ez lehetővé teszi, hogy garantáljuk az elvárt minőséget és a megállapodásoknak megfelelő teljesítést.

Ha bármilyen problémával szembesülünk, közvetlenül intézkedünk és gyorsan reagálunk, hogy biztosítsuk ügyfeleink elégedettségét.

Szerviz:
Saját szervizpontjainkon tapasztalt szakembereink végzik a szükséges karbantartási és javítási munkákat, valamint a szezonális abroncsok szerelését Budapesten és Debrecenben. A közeljövőben további vidéki városokban is várható MOL Mercarius szervizpontok nyitása.

Assistance:
Mindig számíthat ránk, hiszen 24/7 assistance szolgáltatásunknál mind a diszpécser, mind a helyszínre kiszálló munkatárs a MOL Mercarius alkalmazásában áll. Kollégáinknak lehetősége van saját trélerrel is dolgozni, ami biztosítja a gyors reakcióidőt.

Baleset, sérült autó:
Káreset esetén kárszakértő és kárügyintéző kollégáink állnak ügyfeleink rendelkezésére, hogy a sérült gépjármű biztonságos forgalomba állítását vagy pótlását a lehető legkedvezőbb módon intézzük.

Gumiabroncs:
Gumiabroncs logisztikai központunkban saját kollégáink végzik a szezonális abroncsok tárolását, állapotfelmérését, az új abroncsok beszerzését és a szállítmányozás nagy részét is, így bátran vállaljuk a felelősséget a szezonális abroncsok állapotáért.

Cseregépjármű:
Szükség esetén saját csereautó állományunkból haszongépjárműtől prémium személyautóig azonnali cseregépjárművet biztosítunk, hogy ügyfeleink zökkenőmentesen folytathassák munkájukat. Külsős partner bevonása nélkül közvetlen kontrollt tudunk gyakorolni az átadott csereautók állapotáért és tisztaságáért, valamint a rendelkezésre álló modellek közül is tudunk választani.

Hozom-Viszem:
A "Hozom-Viszem" szolgáltatásunkat is saját alkalmazottaink végzik, akik a legnagyobb körültekintéssel vezetik autóját és segítik az eljutását gumicserére vagy karbantartásra. Ezáltal ügyfeleink kényelme és a zavartalan munkavégzése biztosított abban az időben is, amíg az autója szervizben van.

 

Tovább olvasom...

3.

Mert értünk hozzá

MOL Mercarius-nál a flottája jó kezekben lesz. Közel 30 éves flottakezelési tapasztalatunk során folyamatosan figyelemmel kísérjük a piac fejlődését és az ügyfelek igényeinek változásait. Az iparági innovációk és a gépjárműgyártók legújabb fejlesztései mellett saját szervizeink révén mindig naprakészen ismerjük a legújabb javítási és karbantartási technológiákat.

Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megalapozott, szakmai érvekkel támasszuk alá ajánlatainkat, és a futamidő alatt is a legjobbat nyújthassuk Ügyfeleinknek.

Kollégáink különböző területeken – legyen szó szervizelésről, káresemények kezeléséről, aktuális szabályozásokról, gumiabroncsokról vagy a gépjármű takarításáról – széleskörű tapasztalattal és naprakész tudással rendelkeznek.

Büszkék vagyunk rá, hogy ügyfél-elégedettségi felméréseinken évek óta 10/9+ értékelést kaptunk a szakértelem, valamint a megbízhatóság tényezőkre.

Tudj meg többet arról, hogyan garantáljuk a legmagasabb színvonalat, ismerd meg Minőségpolitikánkat a hivatkozásra kattintva.

Tovább olvasom...

+1

mert kiszámítható és átlátható konstrukciókat kínálunk

Szerződéses konstrukcióink könnyen átláthatóak és egyértelműek, emiatt ügyfeleinknek váratlan költségekkel nem találkoznak a futamidő alatt.

Az esetleges plusz költségek kizárólag a rajtunk kívül eső okokból vagy eseményekből adódhatnak, például a CASCO sérülések önrészei, közúti szabálysértések következményeként keletkező büntetések, vagy a jogszabályi vagy adóváltozásokból eredő díjak. Ezek az esetleges költségek a szerződésben előre meghatározott keretek között vannak feltüntetve.

Tovább olvasom...

Rólunk

A MOL Mercarius jövőképe

Saját szervizpontok kiterjesztése:

Célunk további saját szervizpontok létesítése vidéken, hogy Ügyfeleink mobilitását minél több településen a MOL Mercarius munkatársaival támogathassuk. Ezzel csökkentjük a szolgáltatásunk minőségének külső kitettségét és biztosítjuk az egységes ügyfélélményt.

Regionális terjeszkedés:

Jelenlegi működésünk Magyarországra korlátozódik, de rövidtávú terveink között szerepel a szomszédos piacokra való belépés. Ezáltal a meglévő Ügyfeleink számára is szélesebb nemzetközi elérhetőséget biztosíthatunk.

Innováció a flottakezelésben:

Ügyfeleink igényeire fókuszálva jelenleg egy teljeskörű digitális átalakuláson dolgozunk. Célunk, hogy komplex mobilitási szolgáltatóvá váljunk, és a piac leginnovatívabb szereplőjévé lépjünk elő.

Menedzsmentünk

Vezetőink a fejlődés élén

KOLESZÁR RÓBERT

Ügyvezető Igazgató / CEO

Koleszár Róbert 2009 óta a MOL Mercarius ügyvezető igazgatója. Az elmúlt 16 évben ambiciózus terveivel és tudatos növekedési stratégiájával biztosította, hogy a cég dinamikusan növekedjen, így a klasszikus rent a car szolgáltatásból a hazai piac meghatározó gépjármű flottakezelőjévé vált több mint 21 000 autó operatív kezelésével.
Folyamatosan keresi a MOL Mercarius fejlődési lehetőségeit és elkötelezetten dolgozik az innovációk bevezetésén.

Igazgatóink

Lévai András

LÉVAI ANDRÁS

Gazdasági Igazgató

Lévai András a MOL Mercarius gazdasági igazgatójaként a pénzügyi, a számviteli és az adminisztratív területek stratégiai irányításáért felel. Több mint 15 év tapasztalattal rendelkezik a pénzügyi szektorban, pályafutása során...

Csobod József

CSOBOD JÓZSEF

Operatív igazgató

Csobod József a MOL Mercarius operatív igazgatójaként a szerviz, a kárügyintézés, az abroncs és a flotta üzletágak irányításáért felel. Több mint húsz év járműipari tapasztalattal rendelkezik, korábban a Porsche Hungária...

Erdélyi Aranka

ERDÉLYI ARANKA

HR igazgató

Erdélyi Aranka, a MOL Mercarius HR igazgatója, több mint két évtizedes tapasztalatot hozott magával a nemzetközi vállalati környezetből. Pályafutása során vezető pozíciókat töltött be az AutoWallis Csoportnál és a Nissan Sales CEE-nél, ahol...

Hőgye Attila

HŐGYE ATTILA

Stratégiai és Üzletfejlesztési igazgató

Hőgye Attila a MOL Mercarius stratégiai-és üzletfejlesztési igazgatójaként a vállalat országos szervizhálózatának bővítéséért, valamint a használtautó-értékesítési üzletág kiépítéséért felel. Legfőbb célja, hogy...

Mózer Gábor

Mózer Gábor

Vállalati Értékesítési Igazgató

Mózer Gábor a MOL Fleet Solutionnel való összeolvadás során csatlakozott a MOL Mercarius menedzsmentjéhez, vállalati értékesítési igazgatói pozícióban.

Üzletág vezetőink

Ambrózi Csaba

AMBRÓZI
CSABA

Értékesítési vezető

BALOGH
RITA

Számviteli vezető

Deák Gergely

DEÁK
GERGELY

Szerviz üzletágvezető

Fényes-Réti Anna

FÉNYES-RÉTI
ANNA

Abroncs üzletágvezető

Halász Tibor

HALÁSZ
TIBOR

Quality Manager

Hrabecz Anett

HRABECZ
ANETT

Pénzügyi vezető

Medve-Zsuzsanna---értékesítési-vezető

MEDVE
ZSUZSANNA

Értékesítési vezető

Oláh József

OLÁH
JÓZSEF

Kár üzletágvezető

Szász Anna

SZÁSZ
ANNA

Kontrolling vezető

Székelyné Füller Kamilla

SZÉKELYNÉ FÜLLER KAMILLA

Marketing és digitalizációs vezető

Tokaji Zsuzsanna

TOKAJI
ZSUZSANNA

Flotta üzletágvezető

Szakterületek

Szakértelem minden területen

Állami Sales

Értékesítési menedzsereink kulcsszerepet töltenek be új, potenciális ügyfeleink – jellemzően közbeszerzés hatálya alá tartozó intézmények és állami cégek – felkutatásában. Részt vesznek a közbeszerzési eljárások teljes folyamatában: az ajánlatok kidolgozásától a szerződéskötésig, sőt, egészen a gépjárművek átadásáig kísérik az ügyfélutat. Ha szeretsz stratégiai szinten gondolkodni, precíz vagy, és élvezed a tárgyalásokat, nálunk jó helyen leszel. Munkájukhoz elengedhetetlen a szabályozási környezet ismerete, a precizitás és a felelősségteljes gondolkodás.

Key Account menedzsereink a már meglévő ügyfélkapcsolatainkat gondozzák, és azon dolgoznak, hogy hosszú távon is magas színvonalon szolgáljuk ki partnereinket. Szoros kapcsolatban állnak ügyfeleikkel, figyelik igényeiket, koordinálnak, egyeztetnek – mindig egy lépéssel előrébb járnak. Fontos számukra, hogy ne csak fenntartsák, hanem fejlesszék is az együttműködéseket, például a gépjárműflották megújítása vagy bővítése révén.

Téged is várunk, ha szeretsz felelősséget vállalni, proaktívan dolgozni és csapatban gondolkodni – miközben értéket teremthetsz hosszú távon az ügyfeleink számára!

Tovább olvasom...

Vállalati sales

Értékesítési menedzsereink elsődleges feladata új, potenciális vállalati ügyfelek – legyenek azok nemzetközi hátterű vagy 100%-ban magyar tulajdonú cégek – felkutatása. Részt vesznek versenyeztetési eljárások lebonyolításában, ajánlatok kidolgozásában és a szerződéskötési folyamatban. A beszerzéstől egészen a gépjárművek átadásáig aktívan jelen vannak, biztosítva a gördülékeny, professzionális ügyfélutat.

Key Account menedzsereink gondoskodnak a meglévő vállalati ügyfeleink kiszolgálásáról, akik jellemzően a versenyszféra meghatározó szereplői. A teljes szerződéses futamidő alatt kapcsolatot tartanak az ügyfelekkel, és a lehető legmagasabb színvonalon biztosítják a szolgáltatásaink zökkenőmentes működését. Együtt dolgoznak a társosztályok szakértőivel és vezetőivel, miközben folyamatosan keresik az új lehetőségeket a flották megújítására és bővítésére.

Ha szívesen dolgozol üzleti partnerekkel, szereted a strukturált folyamatokat, de nem riadsz vissza a kihívásoktól sem, akkor ebben a dinamikus, ügyfélközpontú csapatban a helyed!

Tovább olvasom...

Marketing csapat

A marketing és digitalizációs csapatunk felel a MOL Mercarius arculatáért, kezelik a közösségi média felületeket, kapcsolatot tartanak a sajtó képviselőivel, koordinálják a vállalat központi kommunikációját és az ügyfél-elégedettségi felméréseket. A szponzorációkon és CSR tevékenységeken is ők dolgoznak, márkaépítés és társadalmi szerepvállalás céllal. Emellett a manuális belső folyamatok automatizálása és a digitális innovációk kezdeményezése az ügyfél touchpointok-nál is a feladatuk része. 

Náluk egy olyan csapat tagja lehetsz, ahol kreativitásra, ötletekre és technológiai nyitottságra valódi igény van, és ahol az új megoldások nemcsak támogatottak, hanem elvárt részei a fejlődésnek. Ha szereted a változatos feladatokat, akkor ez a terület neked való

Kár üzletág

Országos csapatunk hat telephelyen, évente mintegy 9 000 káresemény kezelésével biztosítja a gyors, költséghatékony és ügyfélközpontú kárrendezést. Kárügyintézőink, kárszakértőink és alkatrészbeszerző kollégáink szorosan együttműködnek, saját kárfelvételi joggal és szerződött biztosítói háttérrel támogatva a folyamatokat.

A javítások többsége saját szervizpontokon történik, így a minőség-és költségkontroll a kezükben van. Önálló belső casco biztosítási rendszerük pedig rugalmasságot nyújt ügyfeleink és kollégáink számára is.

Tapasztalt szakembereink örömmel osztják meg tudásukat, így, ha szereted a kihívásokat, és csapatjátékosként erős szakmai közegben dolgoznál, köztük a helyed!

Szerviz üzletág

A legnagyobb létszámú üzletágként a szerviz üzletág a napi operatív működés motorja. Jelenleg Budapesten öt, vidéken egy telephelyen végzik a MOL Mercarius gépjárműveinek teljes körű mechanikai, elektromos és gumiszerelési javításait, valamint gépjárműmosást-és kozmetikát. A munkát saját vevőszolgálati, alkatrész-logisztikai és sofőrszolgálati csapataink támogatják, akik biztosítják a Hozom-Viszem szolgáltatást is.

Munkatársaink között megtalálhatók többek között szerelők, munkafelvevők, sofőrök, raktárosok és vezetők – mindannyian szoros együttműködésben dolgozva egy lendületes, szakmailag erős csapatban.

A szerviz üzletágban a feladatok változatosak, kreativitást és önállóságot igényelnek. Kiemelkedő technikai háttérrel, folyamatos fejlődési lehetőségekkel és előrelépési úttal várjuk új kollégáinkat. Stabil munkaidő, kiváló munkakörülmények, részletes betanítás és támogató vezetők biztosítják a hosszú távú szakmai sikereket. Ha szereted a pörgést és a szakmai kihívásokat, náluk megtalálod a helyed!

Tovább olvasom...

Kontrolling terület

A kontrolling csapatunk a cégünk egyik támogató területe. Feladatuk, hogy terveket és előrejelzéseket készítsenek, nyomon kövessék a vállalat működésének pénzügyi és operatív mutatóit, valamint elemezzék az eltéréseket a célkitűzésekhez képest. Emellett szorosan együttműködnek más szervezeti egységekkel, és rendszeresen riportálnak a menedzsment felé, hogy átlátható és kontrollált működést biztosítsanak a cég egészében.

A csapatban nagy hangsúlyt fektetnek a precizitásra, ugyanakkor támogatják az új ötleteket és a folyamatos fejlődést is. Ha szeretsz adatokból dolgozni, fontos számodra az üzleti összefüggések megértése, és értékeled a stabil, támogató szakmai környezetet, náluk biztosan jó helyen leszel.

Pénzügyi terület

A pénzügyi területünk átfogó szerepet tölt be a vállalatunk stabil működésében. Felelnek a gépjármű-finanszírozások és banki hitelek teljes körű ügyintézéséért, nyomon követéséért és riportálásáért, valamint a kapcsolódó szerződések és folyószámlák napi szintű kezeléséért. Aktív kapcsolatot tartanak a bankokkal, szállítókkal és ügyfelekkel, és biztosítják a pénzügyi kimutatások pontosságát.

A kintlévőség-kezelés során figyelemmel kísérik a fizetési határidőket, ügyfélfolyószámlákat, emlékeztetőket küldenek, és egyeztetnek az ügyfelekkel, ügyvédekkel, valamint a számviteli és más társosztályokkal.

Könyvelési háttértámogatásként előkészítik a könyvelési anyagokat, követik a pénzmozgásokat, biztosítják a szükséges kivonatokat és támogatják az auditfolyamatokat. Emellett a cash-flow tervezés és a likviditás biztosítása is kiemelt feladatuk, beleértve a működési, befektetési és finanszírozási tevékenységek kontrollját.

Ha szereted a rendszerekben való gondolkodást, pontos vagy, és szívesen dolgoznál egy felelősségteljes, stratégiai fontosságú területen, náluk biztos alapokra építheted pénzügyi karriered.

Tovább olvasom...

Számviteli terület

A számviteli területünk fontos szerepet játszik a vállalatunk pénzügyi stabilitásának biztosításában. Fő feladatuk a szállítói és vevői számlák könyvelése, kontírozása, banki kivonatok, bérek, adók és egyéb főkönyvi tételek pontos rögzítése. Emellett ők készítik a bérleti díjon túli számlákat, kezelik a számlareklamációkat, valamint a partnerekkel egyeztetve intézik a beérkezett bírságokat és azok továbbszámlázását.

Gondoskodnak a telephelyi pénztárak működéséről, a készpénzellátásról, és könyvelik a kapcsolódó tételeket. A tárgyi eszközök aktiválása, értékcsökkenése, illetve kivezetése szintén a csapat feladata, csakúgy, mint a havi zárás, a törvényeknek megfelelő bevallások és KSH jelentések elkészítése.

Koordinálják a könyvvizsgálatokat, részt vesznek az adóvizsgálatokban, és képviselik a vállalatot a hatóságok előtt.

Ha precíz vagy, szereted a rendszerszintű gondolkodást, és fontos számodra a szakmai fejlődés egy stabil, támogató közegben, a számvitel nálunk kiváló lehetőséget nyújt erre.

Tovább olvasom...

HR csapat

HR csapatunk kulcsszerepet játszik abban, hogy vállalatunk hosszú távon sikeresen működjön – hiszen nálunk az emberek jelentik a legfontosabb értéket. A kiválasztási folyamat során mi vagyunk az elsők, akikkel a jelöltek találkoznak: meghallgatjuk, támogatjuk őket, és azon dolgozunk, hogy már az első pillanattól pozitív élményekkel gazdagodjanak.

A csapat élén HR igazgatónk áll, aki stratégiai szinten gondolkodik a szervezet és a folyamatok fejlesztéséről, ugyanakkor aktívan részt vesz a vállalat minden munkavállalóját érintő kezdeményezésekben is. Irányítása alatt működik a teljes HR terület, amely több funkciót fog össze.

HR Business Partnereink különböző szakterületekre fókuszálnak – legyen szó toborzásról, bérszámfejtésről vagy szervezetfejlesztésről –, de közösen gondoskodnak arról, hogy kollégáink támogatást kapjanak a teljes munkavállalói életút során. Emellett figyelmet fordítanak kollégáink jólétére is – juttatásokkal támogatják őket, és ahol lehetőség van rá, fejlődési alkalmakat is kínálnak, legyen szó belső tudásmegosztásról vagy külső képzésekről.

Toborzó kollégánk kezeli az álláshirdetéseket, vezeti az interjúkat, és végigkíséri a jelentkezőket az első kapcsolatfelvételtől egészen a belépésig.

A HR csapathoz tartozó irodavezetőnk és asszisztenseink gondoskodnak róla, hogy az irodai és telephelyi működés gördülékeny legyen nap mint nap – munkájuk elengedhetetlen a háttérfolyamatok zökkenőmentességéhez.

Ha érdeklődsz valamelyik nyitott pozíciónk iránt, a HR csapat az első pillanattól ott lesz melletted: eligazít a lehetőségek között, támogat a kiválasztás során, és elkalauzol a jelentkezéstől az első munkanapodig – sőt, még azon is túl!

Tovább olvasom...

Quality üzletág

A Quality üzletágunk felel a szolgáltatásaink minőségének fenntartásáért és folyamatos fejlesztéséért. Évente közel 2 000 visszavételi elszámolást kezelnek, biztosítva az átlátható és pontos ügyintézést. Non-stop assistance szolgáltatásunkkal évente több mint 800 esetben nyújtanak gyors és megbízható segítséget ügyfeleinknek.

Ügyfélelégedettségi felméréseink során évente legalább négyszer kérik ki partnereink véleményét, több mint 1 500 visszajelzést feldolgozva. A beérkező panaszok kezelését is magas színvonalon végzik: évente mintegy 180–200 esetben biztosítják az objektív, ügyfélbarát megoldást. Mindemellett egyéb támogatási feladatokat is ellátnak, szorosan együttműködve a társosztályokkal.

Ha szeretsz rendszerekben gondolkodni, fontos számodra a minőség és szívesen dolgoznál ügyfélközpontú szemléletű, proaktív csapatban, akkor a Quality üzletágunkban a helyed.

Abroncs üzletág

Az Abroncs üzletág felel a MOL Mercarius flottájának gumiabroncs-kezeléséért: rendeléstől a tároláson és szállításon át a szezonális cserék koordinálásáig.

Budapesten, Lakihegyen található központi raktárunkban mintegy 15 000 garnitúra abroncsot kezelünk speciális polcrendszeren. A raktári folyamatokat kézi anyagmozgatással, PDA-val támogatott rendszerrel, saját fejlesztésű készletkezelő szoftverrel végezzük.

Fő feladatunk, hogy a gumiabroncs a megfelelő állapotban, megfelelő időben, megfelelő helyre kerüljön. Továbbá, a gumiabroncsok teljes körű kezelése (rendelés, tárolás, állapotfelmérés), szezonális gumicsere logisztikai támogatása, szoros együttműködés a szerviz csapattal, adminisztráció és nyilvántartás, országos partnerhálózatunkkal való kapcsolattartás, saját és alvállalkozói szállítmányozás koordinálása, online foglaló kezelése a szezonális gumicsere időszakban.

A szezonális csúcsidőszakokban (tavasz, ősz) pörgős, jól szervezett munkára van szükség, így olyan csapattagokat keresünk, akik precízek, logikusan gondolkodnak és szívesen dolgoznak logisztikai, raktározási környezetben. Ha szereted, ha minden a helyére kerül, nálunk a helyed!

Tovább olvasom...

Flotta üzletág

Flotta üzletágunk hat telephelyen havi szinten közel 300 új és 800 csereautó átadását, visszavételét koordinálja. Több mint 500 csere-és bérautós állományunkkal rugalmasan reagálunk az ügyféligényekre.

Az új autók átadását megelőzően kollégáink egyeztetnek a kereskedőkkel és ügyfelekkel, biztosítva a zökkenőmentes folyamatot. A csere-és bérautó flotta működtetéséhez hozzátartozik az autók kiadásának és visszavételének kezelése (HTB/RTB), az állomány karbantartása, felkészítése, valamint az igényekhez igazított járműkiosztás, figyelembe véve a futásteljesítményt, életkort, szervizelési státuszt és ügyfélelvárásokat.

Admin csapatunk kezeli az autópálya-matricákat, üzemanyagkártyákat, meghatalmazásokat, valamint a Mycarius ügyfélportált.

Ha érdekel a járművek világa, szereted a szervezést, fontos számodra a rendszerben való gondolkodás és szívesen dolgoznál egy pörgős, logisztikailag komplex területen, akkor nálunk a helyed!

Tovább olvasom...

IT csapat

IT csapatunk különböző szolgáltatók közreműködésével biztosítja a vállalatunk zavartalan informatikai működését. Ők azok a lelkes szakemberek, akik a háttérben gondoskodnak arról, hogy minden rendszered zökkenőmentesen működjön. 

Fejlesztőink, rendszergazdáink és biztonsági szakértőink együtt dolgoznak azon, hogy a technológia ne akadály, hanem előny legyen számodra.

Legyen szó új megoldások fejlesztéséről, meglévő rendszerek optimalizálásáról vagy adatbiztonságod megerősítéséről — rájuk számíthatsz.

Ha szeretsz technológiával dolgozni, és fontos számodra a megbízható, strukturált támogatás, ez a csapat neked való.

Mercar csapat

A Mercar Használtautó a cégünk leányvállalata, amely Budapesten és Debrecenben működő kereskedéseiben kizárólag olyan járműveket kínál, amelyek teljes élettartamuk alatt a MOL Mercarius flottakezelésében álltak.

Értékesítőink és tesztmesterünk szoros együttműködésben gondoskodnak arról, hogy minden autó jó állapotban kerüljön eladásra, beleértve a járművek teljes körű átvizsgálását és esztétikai felújítását is.

Csapatunk elkötelezett abban, hogy a kockázatmentes, átlátható szolgáltatások mellett a lehető legjobb ügyfélélményt nyújtsa, amit a 6 hónapos / 15 000 km-es garancia is megerősít.

Ha dinamikus, szakmailag elkötelezett csapatban szeretnél dolgozni, ahol az ügyfelek és a minőség állnak a középpontban, a Mercar csapatában megtalálod a helyed.

Szeretnél a csapatunk tagja lenni?

Stabil háttér, valódi fejlődési lehetőség vár Rád nálunk. Légy Te is részese sikereinknek!

Referenciák

Akik már minket választottak