Csatlakozz a MOL Mercariushoz!

A MOL Mercarius a hazai flottakezelési piac meghatározó szereplője

A 100%-ban magyar tulajdonú MOL Mercarius már közel három évtizedes tapasztalattal rendelkezik, és kiemelkedő szolgáltatásokat nyújt a kis- és nagyvállalatok számára a flottakezelés területén. 2024 novemberében egyesítettük erőinket a MOL-lal, és megalapítottuk a MOL Mercarius Holdingot, amellyel a piac második legnagyobb szereplőjévé váltunk, több mint 20 000 jármű kezelésével.

Egyedi flottakezelési megoldásainkat a teljes folyamatot lefedve kínáljuk: a finanszírozástól kezdve, a saját szervizhálózatunk működtetésén át, egészen a gépjárművek esztétikai állapotfenntartásáig. Mindezt több, mint 300 elkötelezett munkatársunk szakértelmére támaszkodva valósítjuk meg, mellyel garantáljuk, szolgáltatásaink kiemelkedő minőségét, hogy ügyfeleink számára a lehető legmagasabb színvonalú megoldásokat nyújthassuk.

300+

munkavállaló

29

év piaci
jelenlét

Pozíció

Call Center – Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs

Milyen feltételeknek kell megfelelned?

  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód és precizitás
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Mi az, amit a MOL Mercarius nyújt?

  • Stabil vállalati háttér, dinamikusan fejlődő szervezet
  • Versenyképes fizetés
  • Éves Cafeteria keret: bruttó 800.000 Ft
  • Magán egészségbiztosítás
  • Iskolakezdési támogatás
  • Befogadó légkör és munkatársak
  • Mobiltelefon magánhasználatra is
  • Szakmai támogatás és fejlődési lehetőség
  • Kávé, tea és hetente egyszer gyümölcsnap
  • Csapatépítők és céges rendezvények

Mik lesznek a napi feladataid?

  • Bejelentések fogadása a központi telefonszámon, segítségnyújtás a felhasználók számára
  • Káreseményekkel kapcsolatos információszolgáltatás, segítségnyújtás, valamint az esetek irányítása a kárügyintéző osztály felé
  • Felhasználói igények kezelése és továbbítása a megfelelő társszervezetek felé
  • Reklamációk kezelése és nyomon követése
  • Kapcsolattartás társszervezetekkel és szervizpartnerekkel
  • Segélyszolgálat megszervezése munkanapokon
  • Trailer vagy csereautó megrendelése a segélyszolgáltatáshoz
  • Külföldi mentések ügyintézése munkanapokon
  • Nyitott ügyek heti szintű ellenőrzése és riportálása
  • Csereautó ügyintézés megkezdése és a folyamat átadása a flotta részére
  • Sofőrszolgálati igények továbbítása a társosztály felé
  • Általános információszolgáltatás telefonon és e-mailben

Munkavégzés helye

Mit értékelünk előnyként?

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Csatlakozz hozzánk, mint Call Center – Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs!

Béren kívüli juttatásaink

Gondoskodunk rólad!

Éves bruttó
800 000 Ft Cafeteria keret

Privát egészségbiztosítás

Munkavállalói hűség jutalmazása

Mobiltelefon magánhasználatra is

Szakmai továbbképzések

Céges rendezvényeken való részvétel

Munkatársi ajánlási program

Gyümölcs

Kávé

Iskola támogatás

Munkakörnyezet

Modern környezet, ahol a csapat és a fejlődés találkozik

Rólunk mondták

Így látják kollégáink a mindennapokat nálunk

Hrustinszki Norbert

Autószerelő

24 éve a cégnél

Szeretem, hogy változatos, újszerű autókon dolgozhatok egy klimatizált, jól felszerelt műhelyben, kiszámítható munkaidőben. Jó a csapat, a juttatások, és a vezetőkkel is nyitott, támogató az együttműködés.

Cselószki László

Sofőrszolgálati munkatárs

3 éve a cégnél

Sok a kihívás a munkámban, gyakran kell rögtönöznöm, amit izgalmasnak találok. Jó a munkakörnyezet, örülök, hogy szép helyen dolgozhatok, kiszámítható munkaidőben, egy összetartó csapat tagjaként.

Gyuricsek Dóra

Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser

3 éve a cégnél

Nagyon pozitív élmény egy ilyen fiatalos, összetartó csapat tagjaként dolgozni, ahol a közvetlen felettesem támogató és segítőkész. A munkakörnyezet modern és igényes, öröm benne dolgozni. Emellett rengeteg lehetőségem van a szakmai fejlődésre, ami különösen fontos számomra.

Csapatunk

Élet a MOL Mercariusnál

Kövess minket!

Szakterületek

Szakértelem minden területen

Állami Sales

Értékesítési menedzsereink kulcsszerepet töltenek be új, potenciális ügyfeleink – jellemzően közbeszerzés hatálya alá tartozó intézmények és állami cégek – felkutatásában. Részt vesznek a közbeszerzési eljárások teljes folyamatában: az ajánlatok kidolgozásától a szerződéskötésig, sőt, egészen a gépjárművek átadásáig kísérik az ügyfélutat. Ha szeretsz stratégiai szinten gondolkodni, precíz vagy, és élvezed a tárgyalásokat, nálunk jó helyen leszel. Munkájukhoz elengedhetetlen a szabályozási környezet ismerete, a precizitás és a felelősségteljes gondolkodás.

Key Account menedzsereink a már meglévő ügyfélkapcsolatainkat gondozzák, és azon dolgoznak, hogy hosszú távon is magas színvonalon szolgáljuk ki partnereinket. Szoros kapcsolatban állnak ügyfeleikkel, figyelik igényeiket, koordinálnak, egyeztetnek – mindig egy lépéssel előrébb járnak. Fontos számukra, hogy ne csak fenntartsák, hanem fejlesszék is az együttműködéseket, például a gépjárműflották megújítása vagy bővítése révén.

Téged is várunk, ha szeretsz felelősséget vállalni, proaktívan dolgozni és csapatban gondolkodni – miközben értéket teremthetsz hosszú távon az ügyfeleink számára!

Tovább olvasom...

Vállalati sales

Értékesítési menedzsereink elsődleges feladata új, potenciális vállalati ügyfelek – legyenek azok nemzetközi hátterű vagy 100%-ban magyar tulajdonú cégek – felkutatása. Részt vesznek versenyeztetési eljárások lebonyolításában, ajánlatok kidolgozásában és a szerződéskötési folyamatban. A beszerzéstől egészen a gépjárművek átadásáig aktívan jelen vannak, biztosítva a gördülékeny, professzionális ügyfélutat.

Key Account menedzsereink gondoskodnak a meglévő vállalati ügyfeleink kiszolgálásáról, akik jellemzően a versenyszféra meghatározó szereplői. A teljes szerződéses futamidő alatt kapcsolatot tartanak az ügyfelekkel, és a lehető legmagasabb színvonalon biztosítják a szolgáltatásaink zökkenőmentes működését. Együtt dolgoznak a társosztályok szakértőivel és vezetőivel, miközben folyamatosan keresik az új lehetőségeket a flották megújítására és bővítésére.

Ha szívesen dolgozol üzleti partnerekkel, szereted a strukturált folyamatokat, de nem riadsz vissza a kihívásoktól sem, akkor ebben a dinamikus, ügyfélközpontú csapatban a helyed!

Tovább olvasom...

Marketing csapat

A marketing és digitalizációs csapatunk felel a MOL Mercarius arculatáért, kezelik a közösségi média felületeket, kapcsolatot tartanak a sajtó képviselőivel, koordinálják a vállalat központi kommunikációját és az ügyfél-elégedettségi felméréseket. A szponzorációkon és CSR tevékenységeken is ők dolgoznak, márkaépítés és társadalmi szerepvállalás céllal. Emellett a manuális belső folyamatok automatizálása és a digitális innovációk kezdeményezése az ügyfél touchpointok-nál is a feladatuk része. 

Náluk egy olyan csapat tagja lehetsz, ahol kreativitásra, ötletekre és technológiai nyitottságra valódi igény van, és ahol az új megoldások nemcsak támogatottak, hanem elvárt részei a fejlődésnek. Ha szereted a változatos feladatokat, akkor ez a terület neked való

Kár üzletág

Országos csapatunk hat telephelyen, évente mintegy 9 000 káresemény kezelésével biztosítja a gyors, költséghatékony és ügyfélközpontú kárrendezést. Kárügyintézőink, kárszakértőink és alkatrészbeszerző kollégáink szorosan együttműködnek, saját kárfelvételi joggal és szerződött biztosítói háttérrel támogatva a folyamatokat.

A javítások többsége saját szervizpontokon történik, így a minőség-és költségkontroll a kezükben van. Önálló belső casco biztosítási rendszerük pedig rugalmasságot nyújt ügyfeleink és kollégáink számára is.

Tapasztalt szakembereink örömmel osztják meg tudásukat, így, ha szereted a kihívásokat, és csapatjátékosként erős szakmai közegben dolgoznál, köztük a helyed!

Szerviz üzletág

A legnagyobb létszámú üzletágként a szerviz üzletág a napi operatív működés motorja. Jelenleg Budapesten öt, vidéken egy telephelyen végzik a MOL Mercarius gépjárműveinek teljes körű mechanikai, elektromos és gumiszerelési javításait, valamint gépjárműmosást-és kozmetikát. A munkát saját vevőszolgálati, alkatrész-logisztikai és sofőrszolgálati csapataink támogatják, akik biztosítják a Hozom-Viszem szolgáltatást is.

Munkatársaink között megtalálhatók többek között szerelők, munkafelvevők, sofőrök, raktárosok és vezetők – mindannyian szoros együttműködésben dolgozva egy lendületes, szakmailag erős csapatban.

A szerviz üzletágban a feladatok változatosak, kreativitást és önállóságot igényelnek. Kiemelkedő technikai háttérrel, folyamatos fejlődési lehetőségekkel és előrelépési úttal várjuk új kollégáinkat. Stabil munkaidő, kiváló munkakörülmények, részletes betanítás és támogató vezetők biztosítják a hosszú távú szakmai sikereket. Ha szereted a pörgést és a szakmai kihívásokat, náluk megtalálod a helyed!

Tovább olvasom...

Kontrolling terület

A kontrolling csapatunk a cégünk egyik támogató területe. Feladatuk, hogy terveket és előrejelzéseket készítsenek, nyomon kövessék a vállalat működésének pénzügyi és operatív mutatóit, valamint elemezzék az eltéréseket a célkitűzésekhez képest. Emellett szorosan együttműködnek más szervezeti egységekkel, és rendszeresen riportálnak a menedzsment felé, hogy átlátható és kontrollált működést biztosítsanak a cég egészében.

A csapatban nagy hangsúlyt fektetnek a precizitásra, ugyanakkor támogatják az új ötleteket és a folyamatos fejlődést is. Ha szeretsz adatokból dolgozni, fontos számodra az üzleti összefüggések megértése, és értékeled a stabil, támogató szakmai környezetet, náluk biztosan jó helyen leszel.

Pénzügyi terület

A pénzügyi területünk átfogó szerepet tölt be a vállalatunk stabil működésében. Felelnek a gépjármű-finanszírozások és banki hitelek teljes körű ügyintézéséért, nyomon követéséért és riportálásáért, valamint a kapcsolódó szerződések és folyószámlák napi szintű kezeléséért. Aktív kapcsolatot tartanak a bankokkal, szállítókkal és ügyfelekkel, és biztosítják a pénzügyi kimutatások pontosságát.

A kintlévőség-kezelés során figyelemmel kísérik a fizetési határidőket, ügyfélfolyószámlákat, emlékeztetőket küldenek, és egyeztetnek az ügyfelekkel, ügyvédekkel, valamint a számviteli és más társosztályokkal.

Könyvelési háttértámogatásként előkészítik a könyvelési anyagokat, követik a pénzmozgásokat, biztosítják a szükséges kivonatokat és támogatják az auditfolyamatokat. Emellett a cash-flow tervezés és a likviditás biztosítása is kiemelt feladatuk, beleértve a működési, befektetési és finanszírozási tevékenységek kontrollját.

Ha szereted a rendszerekben való gondolkodást, pontos vagy, és szívesen dolgoznál egy felelősségteljes, stratégiai fontosságú területen, náluk biztos alapokra építheted pénzügyi karriered.

Tovább olvasom...

Számviteli terület

A számviteli területünk fontos szerepet játszik a vállalatunk pénzügyi stabilitásának biztosításában. Fő feladatuk a szállítói és vevői számlák könyvelése, kontírozása, banki kivonatok, bérek, adók és egyéb főkönyvi tételek pontos rögzítése. Emellett ők készítik a bérleti díjon túli számlákat, kezelik a számlareklamációkat, valamint a partnerekkel egyeztetve intézik a beérkezett bírságokat és azok továbbszámlázását.

Gondoskodnak a telephelyi pénztárak működéséről, a készpénzellátásról, és könyvelik a kapcsolódó tételeket. A tárgyi eszközök aktiválása, értékcsökkenése, illetve kivezetése szintén a csapat feladata, csakúgy, mint a havi zárás, a törvényeknek megfelelő bevallások és KSH jelentések elkészítése.

Koordinálják a könyvvizsgálatokat, részt vesznek az adóvizsgálatokban, és képviselik a vállalatot a hatóságok előtt.

Ha precíz vagy, szereted a rendszerszintű gondolkodást, és fontos számodra a szakmai fejlődés egy stabil, támogató közegben, a számvitel nálunk kiváló lehetőséget nyújt erre.

Tovább olvasom...

HR csapat

HR csapatunk kulcsszerepet játszik abban, hogy vállalatunk hosszú távon sikeresen működjön – hiszen nálunk az emberek jelentik a legfontosabb értéket. A kiválasztási folyamat során mi vagyunk az elsők, akikkel a jelöltek találkoznak: meghallgatjuk, támogatjuk őket, és azon dolgozunk, hogy már az első pillanattól pozitív élményekkel gazdagodjanak.

A csapat élén HR igazgatónk áll, aki stratégiai szinten gondolkodik a szervezet és a folyamatok fejlesztéséről, ugyanakkor aktívan részt vesz a vállalat minden munkavállalóját érintő kezdeményezésekben is. Irányítása alatt működik a teljes HR terület, amely több funkciót fog össze.

HR Business Partnereink különböző szakterületekre fókuszálnak – legyen szó toborzásról, bérszámfejtésről vagy szervezetfejlesztésről –, de közösen gondoskodnak arról, hogy kollégáink támogatást kapjanak a teljes munkavállalói életút során. Emellett figyelmet fordítanak kollégáink jólétére is – juttatásokkal támogatják őket, és ahol lehetőség van rá, fejlődési alkalmakat is kínálnak, legyen szó belső tudásmegosztásról vagy külső képzésekről.

Toborzó kollégánk kezeli az álláshirdetéseket, vezeti az interjúkat, és végigkíséri a jelentkezőket az első kapcsolatfelvételtől egészen a belépésig.

A HR csapathoz tartozó irodavezetőnk és asszisztenseink gondoskodnak róla, hogy az irodai és telephelyi működés gördülékeny legyen nap mint nap – munkájuk elengedhetetlen a háttérfolyamatok zökkenőmentességéhez.

Ha érdeklődsz valamelyik nyitott pozíciónk iránt, a HR csapat az első pillanattól ott lesz melletted: eligazít a lehetőségek között, támogat a kiválasztás során, és elkalauzol a jelentkezéstől az első munkanapodig – sőt, még azon is túl!

Tovább olvasom...

Quality üzletág

A Quality üzletágunk felel a szolgáltatásaink minőségének fenntartásáért és folyamatos fejlesztéséért. Évente közel 2 000 visszavételi elszámolást kezelnek, biztosítva az átlátható és pontos ügyintézést. Non-stop assistance szolgáltatásunkkal évente több mint 800 esetben nyújtanak gyors és megbízható segítséget ügyfeleinknek.

Ügyfélelégedettségi felméréseink során évente legalább négyszer kérik ki partnereink véleményét, több mint 1 500 visszajelzést feldolgozva. A beérkező panaszok kezelését is magas színvonalon végzik: évente mintegy 180–200 esetben biztosítják az objektív, ügyfélbarát megoldást. Mindemellett egyéb támogatási feladatokat is ellátnak, szorosan együttműködve a társosztályokkal.

Ha szeretsz rendszerekben gondolkodni, fontos számodra a minőség és szívesen dolgoznál ügyfélközpontú szemléletű, proaktív csapatban, akkor a Quality üzletágunkban a helyed.

Abroncs üzletág

Az Abroncs üzletág felel a MOL Mercarius flottájának gumiabroncs-kezeléséért: rendeléstől a tároláson és szállításon át a szezonális cserék koordinálásáig.

Budapesten, Lakihegyen található központi raktárunkban mintegy 15 000 garnitúra abroncsot kezelünk speciális polcrendszeren. A raktári folyamatokat kézi anyagmozgatással, PDA-val támogatott rendszerrel, saját fejlesztésű készletkezelő szoftverrel végezzük.

Fő feladatunk, hogy a gumiabroncs a megfelelő állapotban, megfelelő időben, megfelelő helyre kerüljön. Továbbá, a gumiabroncsok teljes körű kezelése (rendelés, tárolás, állapotfelmérés), szezonális gumicsere logisztikai támogatása, szoros együttműködés a szerviz csapattal, adminisztráció és nyilvántartás, országos partnerhálózatunkkal való kapcsolattartás, saját és alvállalkozói szállítmányozás koordinálása, online foglaló kezelése a szezonális gumicsere időszakban.

A szezonális csúcsidőszakokban (tavasz, ősz) pörgős, jól szervezett munkára van szükség, így olyan csapattagokat keresünk, akik precízek, logikusan gondolkodnak és szívesen dolgoznak logisztikai, raktározási környezetben. Ha szereted, ha minden a helyére kerül, nálunk a helyed!

Tovább olvasom...

Flotta üzletág

Flotta üzletágunk hat telephelyen havi szinten közel 300 új és 800 csereautó átadását, visszavételét koordinálja. Több mint 500 csere-és bérautós állományunkkal rugalmasan reagálunk az ügyféligényekre.

Az új autók átadását megelőzően kollégáink egyeztetnek a kereskedőkkel és ügyfelekkel, biztosítva a zökkenőmentes folyamatot. A csere-és bérautó flotta működtetéséhez hozzátartozik az autók kiadásának és visszavételének kezelése (HTB/RTB), az állomány karbantartása, felkészítése, valamint az igényekhez igazított járműkiosztás, figyelembe véve a futásteljesítményt, életkort, szervizelési státuszt és ügyfélelvárásokat.

Admin csapatunk kezeli az autópálya-matricákat, üzemanyagkártyákat, meghatalmazásokat, valamint a Mycarius ügyfélportált.

Ha érdekel a járművek világa, szereted a szervezést, fontos számodra a rendszerben való gondolkodás és szívesen dolgoznál egy pörgős, logisztikailag komplex területen, akkor nálunk a helyed!

Tovább olvasom...

IT csapat

IT csapatunk különböző szolgáltatók közreműködésével biztosítja a vállalatunk zavartalan informatikai működését. Ők azok a lelkes szakemberek, akik a háttérben gondoskodnak arról, hogy minden rendszered zökkenőmentesen működjön. 

Fejlesztőink, rendszergazdáink és biztonsági szakértőink együtt dolgoznak azon, hogy a technológia ne akadály, hanem előny legyen számodra.

Legyen szó új megoldások fejlesztéséről, meglévő rendszerek optimalizálásáról vagy adatbiztonságod megerősítéséről — rájuk számíthatsz.

Ha szeretsz technológiával dolgozni, és fontos számodra a megbízható, strukturált támogatás, ez a csapat neked való.

Mercar csapat

A Mercar Használtautó a cégünk leányvállalata, amely Budapesten és Debrecenben működő kereskedéseiben kizárólag olyan járműveket kínál, amelyek teljes élettartamuk alatt a MOL Mercarius flottakezelésében álltak.

Értékesítőink és tesztmesterünk szoros együttműködésben gondoskodnak arról, hogy minden autó jó állapotban kerüljön eladásra, beleértve a járművek teljes körű átvizsgálását és esztétikai felújítását is.

Csapatunk elkötelezett abban, hogy a kockázatmentes, átlátható szolgáltatások mellett a lehető legjobb ügyfélélményt nyújtsa, amit a 6 hónapos / 15 000 km-es garancia is megerősít.

Ha dinamikus, szakmailag elkötelezett csapatban szeretnél dolgozni, ahol az ügyfelek és a minőség állnak a középpontban, a Mercar csapatában megtalálod a helyed.